Entri Populer

Senin, 03 Januari 2011

Pengijazahan Ilmu Hikmah Karomatul Auliyya

Setelah pengijazahan dibuat anda akan dapat merasakan SENSASI energi spiritual baik secara rasa mahupun bathin . Dengan kata lain bahawa proses pembangkitan atau pembersihan aliran energi yang ada didalam diri mulai aktif. Energi ini mempunyai getaran yang tinggi, halus dan menyebar. 
Energi spiritual ini boleh dimanfaatkan pada bila-bila masa dimana saja untuk menolong diri sendiri, keluarga, orang lain dan sebarang keperluan.
Ilmu karomah ini dijamin tidak akan memberi kesan negative/effect seperti diganggu, kesusahan dalam mencari rezeki atau kesusahan di saat kematian kerana ia berteraskan zikrullah dan amalan warisan dari para auliyya dan waliyullah. Maka bertepatanlah dengan Firman Allah SWT.

Dan katakanlah: "Segala puji bagi Allah, Dia akan memperlihatkan kepadamu tanda-tanda kebesaran-Nya, maka kamu akan mengetahuinya. Dan Tuhanmu tiada lalai dari apa yang kamu kerjakan". (An-Naml:93)
Dengan Izin dan redho Allah S.W.T  anda akan memperolehi  pelbagai manfaat untuk pelbagai keperluan antaranya :-
  1. Membuka pintu rahmat dan gudang hikmah
  2. Akan mendapat kekuatan dari Allah SWT
  3. Dimurahkan rezekinya oleh Allah SWT
  4. Akan terjauh dari kejahatan hawa nafsu dan tipu daya syaitan
  5. Insya'allah akan dibukakan pintu keghaiban, sehingga dapat melihat hakikat kebenaran.
  6. Sebagai benteng/perisai diri agar terhindar dan terlindung dari kejahatan baik yang nyata atau tersembunyi (kejahatan jin dan manusia)
  7. Meningkat ruh keimanan dan tauhid kepada Allah SWT 
  8. Penyembuhan akibat dari santau, sihir, kerasukan dan lain-lain
  9. Pengasihan, Penunduk dan kewibawaan
  10. Mengisi energi spiritual ke benda atau ke seseorang
  11. Menghadirkan khodam-khodam surah
  12. Membuat pagar ghaib untuk rumah, kedai, pejabat dan lain-lain
  13. Menarik sukma untuk mempengaruhi seseorang bagi sesuatu tujuan
  14. Mencabut Ilmu ilmu orang lain/Ilmu hitam
  15. Memindah/membersih kediaman atau tempat dari gangguan makhluk halus
  16. Menghadirkan pencak karomah
  17. Dan berbagai lagi MANFAAT setelah beramal dengan istiqomah.

PENGIJAZAHAN ILMU KAROMATUL AULIYYA DIBAHAGI DALAM 3 TAHAPAN.


TAHAP 1.

Adalah merupakan Tingkat Pengenalan. Setelah anda diselaraskan energi spiritual ini, maka  anda dapat merasakan SENSASI energi dalam diri anda yang belum pernah anda temukan sebelumnya dan disaat ini anda sudah dapat membuktikan bahwa ilmu Allah MAHA luas. Ilmu ini dapat dibuktikan secara cipta, rasa dan karsa/lahiriyah.

Dalam kontak penyembuhan pada prinsipnya anda telah mampu mambantu
menyembuhkan penyakit baik yang disebabkan medic atau none medic atas izin Allah dan juga boleh menyelesaikan masalah yang bersangkutan dengan makhluk ghaib/makhluk halus, dengan kata lain anda sudah boleh menjadi penyembuh, dapat membuat pelarisan dalam perniagaan/business, dapat membuat pagar ghaib di rumah,pejabat, kilang dan ilmu ini boleh dimanfaatkan pada bila-bila dan dimana jua

Mahar Tahap 1. RM1000


TAHAP 2.

Setelah anda diselaraskan dengan energi spiritual ini maka anda akan dapat lebih merasakan manfaatnya ilmu ini 2x ganda daripada tingkat 1 kerana dengan latihan-latihan spiritual pembersihan wadah, dengan lebih bersihnya wadah, maka hasilnya anda akan memperolehi kualiti energi spiritual yang lebih tinggi dan murni  dan anda juga dapat merasakan komunikasi dengan syare'atnya ilmu karomah secara bathin samada langsung mahupun tidak langsung.

Bahkan pada tingkat ini anda akan lebih sensitif/keterbukaan dalam mengharungi lautan ILMU HIKMAH yang begitu luas dan terasa manfaatnya lahir dan bathin di dunia dan akherat, adalah susah sekali rasanya untuk diperjelaskan secara terperinci kerana keterbatasan cara dalam merangkai kata-kata/kalimat diatas kebarokahan ilmu dan Kebesaran Allah SWT.


Mahar Tahap 2. RM2000




TAHAP 3.

Pada tingkat ini anda sudah mampu menjadi PENGAMAL TAHAP TINGGI yang secara ilmu syare'at untuk lebih mengamalkannya bagi khalayak umum demi membantu sesama umat manusia baik muslim ataupun none muslim.

Pada tingkat ini anda akan mendapat rahsia ilmu karomatul Auliyya yang sangat dashyat!!! Guru Besar akan memberikan khazanah lautan ilmu Allah dalam tingkat yang tak terbatas.

BIIDZNILLAH!!! WALA HAOLA WALA QUWWATA ILLA BILLAHIL ALIYYIL ADZIM.


Mahar Tahap 3/Master RM5000


MAKLUMAN

berbagai keilmuan lain lagi yang kami tidak dapat nyatakan di sini, kepada mereka yang serius ingin mengikuti pengajian di sini tetapi menghadapi masalah kewangan untuk pembayaran mahar boleh menghubungi saya
untuk perbincangan lanjut.

1 komentar:

  1. saya salah satu orang yang yakin akan ilmu islami karena ajaran para sunan dan para waliallah semoga bermanfaat kepada yang mengamalkannya saya HaryantoPusponegoro

    BalasHapus